home      

 

 

 

   
NOW PAST CONTACT

 

ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ

H παράσταση- έκπληξη της περσινής χρονιάς, αφού απέδειξε ότι μια ξεκαρδιστική κωμωδία μπορεί να είναι και... όπερα, κλείνει την επιτυχημένη της πορεία, με 6 τελευταίες παραστάσεις στο OLVIO, από 17 Οκτωβρίου έως 1 Νοέμβρη.

Η Ωραία Ελένη συστήθηκε για πρώτη φορά στο αθηναϊκό κοινό την περασμένη σεζόν, πραγματοποιώντας... 56 παραστάσεις! (αριθμός-ρεκόρ για όπερα), σε Αθήνα, Πειραιά, Σαντορίνη και Θεσσαλονίκη, εισπράττοντας τη θερμή υποδοχή του κοινού και εξαιρετικές κριτικές.Η ομάδα του OLVIO, παρουσιάζει τη γνωστότερη φάρσα του Offenbach, μια σάτιρα που δεν χαρίζεται σε κανέναν, ένα έργο με μελωδίες που δημιούργησαν σχολή, μια μουσική κωμωδία που ,-από τις πρώτες νότες ως το φινάλε- συνδυάζει ευρηματικά υπέροχες μουσικές ερμηνείες με σκηνές αυθεντικής αίσθησης του χιούμορ.

Μέσα από μια ανανεωμένη και σύγχρονη ματιά -σκηνοθετικά, κινησιολογικά και ερμηνευτικά- η Ωραία Ελένη μιλάει ελληνικά και σκιαγραφεί ανάλαφρα, αλλά χωρίς περιστροφές, μια κοινωνία που κάνει ό,τι μπορεί για να μη βρεθεί αντιμέτωπη με την πικρή αλήθεια της καθημερινότητας. Το στοίχημα της παράστασης είναι να αναδείξει τη θεατρικότητα της Ωραίας Ελένης, χωρίς να επισκιάσει την εμπνευσμένη μουσική του Offenbach. Τέσσερις μουσικοί, επτά λυρικοί ερμηνευτές και δύο χορευτές υψηλού επιπέδου, προσεγγίζουν την κωμική όπερα αναδεικνύοντας εξίσου και τα δύο συστατικά στοιχεία. Οι φίλου του θεάτρου και οι φίλοι της όπερας, θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τη μουσική μεγαλoφυία του Offenbach και τις μελωδίες που γέννησαν λίγα χρόνια αργότερα το can can. Το λιμπρέτο, που είχε ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων από τους κριτικούς της εποχής, έχει μεταφραστεί στα ελληνικά για να φτάσει αβίαστα στο σύγχρονο κοινό.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ


Κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 19:30

Πρεμιέρα: 17 Οκτωβρίου

Κρατήσεις: 210 3414118
Ωρες κράτησης εισιτηρίων:: 17:00 - 21:00
Διάρκεια: 95 λεπτά

Εισιτήρια:
Γενική είσοδος 13€, μειωμένο 9€

Προπώληση:
Γενική είσοδος 10€, μειωμένο 7€

..επίσης και στα φυσικά σημεία πώλησης της Viva,
BP, EKO, PUBLIC, ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ, Seven Spots, ΙΑΝΟΣ, Reload και Media Markt (μετά από τηλεφώνημα στο 11876).

Το έργο


Πάνω στον καμβά της ομηρικής ιστορίας, ο J. Offenbach και οι δημιουργοί του λιμπρέτου, Ludovic Halevy και Henri Meilhac, κεντούν ένα έργο αυθεντικής απόλαυσης που δεν έχει καμιά πρόθεση να φανεί σοβαρό. Θέλησαν - και πέτυχαν - να γράψουν μια παρωδία της κλασικής ελληνικής μυθολογίας, στην οποία, τόσες και τόσες μεγάλες όπερες είχαν βασιστεί και, ταυτόχρονα να κάνουν ένα καυστικό σχόλιο για τον σχεδόν παρακμιακό τρόπο ζωής των Γάλλων μεγαλοαστών στα μέσα του 17ου αιώνα. Στο έργο του Offenbach χωρούν όλοι: ο απατημένος σύζυγος (Μενέλαος), η αισθησιακή γυναίκα που ζει ένα συμβατικό γάμο (Ελένη), οι διεφθαρμένες αρχές (Κάλχας), ο αυθάδης γιος που τρώει τα λεφτά της οικογένειας (Ορέστης), οι πολυλογάδες και άμυαλοι «ωραίοι» (Αγαμέμνονας, Αχιλλέας). Και βέβαια, ο Πάρης που, χάρη στην ομορφιά και την ευφυΐα του, κερδίζει έστω και ως «απλός βοσκός» στην πνευματική Ολυμπιάδα.

Όταν η Ωραία Ελένη παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Παρίσι, το Δεκέμβρη του 1864, σημείωσε αμέσως τεράστια επιτυχία, παρά την θύελλα αντιδράσεων από τους κριτικούς της εποχής, που μιλούσαν για βλασφημία, για τολμηρά υπονοούμενα και ανήθικη πλοκή. O κριτικός της εφημερίδας New York Tribune μάλιστα έφτασε να γράψει: «σας συνιστούμε να μην την πλησιάσετε!». Κι όμως, το κοινό συνέρρεε κάθε βράδυ στο θέατρο και οι παραστάσεις έφτασαν τις επτακόσιες. Οι εφημερίδες της εποχής σημείωναν με έκπληξη ότι κάθε βράδυ το θέατρο ήταν γεμάτο από μοντέρνο κοινό που απολάμβανε την σατυρική πλοκή και την εξαιρετική μουσική χωρίς να δείχνει ότι ενοχλείται.

Από τότε η Ωραία Ελένη του Offenbach ανέβηκε πολλές φορές και κέρδισε το κοινό σε πολλές χώρες της Ευρώπης και της Αμερικής.

 

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ


Μουσική διεύθυνση:
Σκηνοθεσία:
Μετάφραση:
Σκηνικά - κοστούμια:
Επιμέλεια κίνησης:
Φωτισμοί:
Φωτογραφία - Video:
Διασκευή - προσαρμογή διαλόγων:

Ερμηνεύουν:
Ελένη Λιώνα
Νίκος Στεφάνου
Τίμος Σιρλαντζής - Γιώργος Παπαδάκης
Αντώνης Σιγάλας
Παναγιώτης Τερζάκης
Μιχάλης Αγγελιδάκης
Στέλιος Κέλερης
Νατάσα Παπαμιχαήλ
Λουκάς Θεοδοσόπουλος

Ορχήστρα:
Μαρία Παχνιστή
Περικλής Τιμπλαλέξης
Καίτη Πάντζαρη
Χρύσα Γρένδα

Χρύσα Γρένδα
Παναγιώτης Αδάμ
Ζιλ Γκουρντιέ
Βάλια Συριοπούλου
Νατάσα Παπαμιχαήλ
Χριστίνα Θανάσουλα

Νίκος Βούλγαρης

Παναγιώτης Αδάμ  


Ελένη
Πάρης

Κάλχας
Μενέλαος
Αγαμέμνονας
Ορέστης
Αχιλλέας
Αφροδίτη
Έρωτας  


φλάουτο
βιολί
τσέλο
πιάνο

Υπεύθυνη επικοινωνίας:
Ελεάννα Γεωργίου | 6944 53 53 57 | eleanna.georgiou@gmail.com

_________________________________________

Ευχαριστούμε πολύ για την πολύτιμη προσφορά τους την Πανελλήνια Σχολή Ναυαγοσωστικής (ΠΑ.ΣΧ.ΝΑ.)

και τα καταστήματα οπτικών ΔΙΕΔΡΟΝ

 

Splash Trailer


Audio sample


Trailer


Teaser


Press Kit


- Press Release
- HQ Photos (Show, photos by Aggelos Kalodoukas)

Δημοσιεύσεις - Κριτικές


O Μανώλης Βαμβούνης από το gkoultoura.gr είδε την ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ και την προτείνει για τις 7 absolute must παραστάσεις για το Φεβρουάριο! Το BBC είχε γράψει “Αλλεργικοί στην οπερέτα; Κάντε μια εξαίρεση για τον Offenbach!” - και… πραγματικά! Ο σκηνοθέτης Παναγιώτης Αδάμ κάνει ένεση ρομαντικής και ποπ μοντερνίλας μέσα στην ηλικίας 150 ετών κωμική όπερα του Offenbach, η οποία παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Αθήνα και νιώθεις σαν να γράφτηκε μόλις χτες. Με ένα διαλεχτό 14μελές cast από τραγουδιστές, ηθοποιούς, μουσικούς και χορευτές παραδίδει ένα ξεκαρδιστικό δίωρο αληθινή υπερπαραγωγή, γεμάτο εφευρετικά (και κάφρικα gags) και μια φορτσάτη ανάλαφρη αίσθηση του τολμηρού και αυτοσαρκαστικού. (διαβάστε περισσότερα...)

ATHENS VOICE, Δημήτρης Μαστρογιαννίτης. Τι σχέση έχει το Baywatch με την «Ωραία Ελένη»; Δύσκολο να σας το εξηγήσουμε, γιατί όση ώρα διαδραματιζόταν η σκηνή κλαίγαμε από τα γέλια! Μα είναι δυνατόν μια οπερέτα να είναι ίσως και η πιο ξεκαρδιστική παράσταση της χρονιάς; Απ’ ό,τι φαίνεται είναι. Γιατί ο άνθρωπος που υπογράφει τη σκηνοθεσία (Παναγιώτης Αδάμ) για την «Ωραία Ελένη» του Ζακ Όφενμπαχ, είναι μάλλον από τους πιο ακομπλεξάριστους σκηνοθέτες του λυρικού θεάτρου που διαθέτουμε... ...Σύνολο 13 άτομα επί σκηνής, σε εποχή κρίσης παρακαλώ, σ’ ένα μικρό θέατρο που δεν έχει τη σφραγίδα του λυρικού θεάτρου. Τι σημαίνει αυτό; Πως οι άνθρωποι είναι τρελοί και παθιασμένοι μ’ αυτό που κάνουν και, ναι, αξίζει να μοιραστούμε την τρέλα τους. Ακόμα και όσοι παθαίνουν αλλεργία στο άκουσμα της λέξης όπερας. Ούτως ή άλλως εδώ μιλάμε για Soap opera! (διαβάστε περισσότερα...)

e-Nάντια στην ανία: Από που παν' για τα Κύθηρα παρακαλώ; Ή περί έρωτος Υπάρχουν στη ζωή μερικές μεγάλες παρανοήσεις. Μία από αυτές είναι ότι η οπερέτα είναι βαρετή, σοβαρή και μαρτύριο. Μια άλλη είναι ότι η τέχνη θα πρέπει να είναι δυσκοίλια, καθώς πρέπει, βαλμένη τακτικά σε κουτάκια, ώστε να την θαυμάζουν σοβαροί κύριοι και κυρίες που στέκονται ευθυτενείς με ένα παλούκι στον κώλο. Και η τρίτη και μεγαλύτερη ότι είναι δυνατόν να ζήσεις μια ζωή, συμβιβασμένη μέσα σε κοινωνικές απαιτήσεις, στερημένη από έρωτα. Και τις τρείς αυτές παρανοήσεις έρχεται να καταρρίψει η παράσταση "Ωραία Ελένη" μια οπερέτα σε μουσική του J. Offenbach που ανεβαίνει κάθε Σάββατο και Κυριακή στο θέατρο OLVIO. (διαβάστε περισσότερα...)

Μαρώ Τριανταφύλλου στην εφημερίδα ΕΠΟΧΗ: Η οπερέτα εκμοντερνίστηκε, πλησίασε το μιούζικαλ, και έφτασε στην εποχή μας μέσα από ένα στρόβιλο ευφάνταστων και οξυδερκών αναγνώσεων του χτες μέσα από το σήμερα. Σάτιρα πάνω στη σάτιρα, πασπαλισμένη με υγιή επιθεωρησιακότητα, μια σταλίτσα φαρσική διάθεση και αγνή ιερόσυλη πρόθεση κατεδάφιζε και οικοδομούσε ασταμάτητα. (διαβάστε περισσότερα...)

BHMagazino, Ιωάννα Ζυμαρίτη - Κλασική ανατροπή: η παράσταση «Ωραία Ελένη», μπλέκει με επιτυχία την ελληνική μυθολογία και την οπερέτα. Περάσαμε υπέροχα. Όχι μόνο γιατί γελάσαμε αλλά και γιατί αισθανθήκαμε αυτό που καμιά φορά χάνεται – ξεχνιέται - παραμελείται: τον σεβασμό προς τον θεατή. Όλο το στήσιμο της παράστασης, οι ερμηνείες, η μουσική, τα πάντα έκαναν σαφές ότι όλοι όσοι συμμετείχαν είχαν δουλέψει συστηματικά και με συνέπεια. Όλα ήταν με σαφήνεια και ακρίβεια εκτελεσμένα. Γεγονός που δεν προκύπτει μόνο από το πόσο καθαρά τραγουδούσαν οι «Αρχοντες» ενώ χόρευαν ραπ ούτε μόνο από την έξυπνη αξιοποίηση κάθε γωνιάς της σκηνής αλλά και των λιτών σκηνικών - απόδειξη ότι σκηνογραφία δεν είναι μόνο η στριφογυριστές σκηνές – αλλά από όλο το σύνολο της παράστασης, σε όλη τη διάρκεια της. (διαβάστε περισσότερα...)

LIFO, Αργυρώ Μποζώνη: Μπορείς να δεις όπερα μακριά από μια κρατική σκηνή; 4 εναλλακτικές παραγωγές όπερας στην Αθήνα. (διαβάστε περισσότερα...)

LIFO, Να πας να δεις αυτό...: M. Hulot... Θα πρότεινα την «Ωραία Ελένη», την κωμική όπερα του Ζακ Όφενμπαχ που παρουσιάζει η ομάδα του Olvio με ελληνικό λιμπρέτο και σύγχρονη ματιά, ως διασκεδαστική «σαπουνόπερα». Ο Πάρης είναι πανούργος βοσκός που ξελογιάζει την Ελένη, η όπερα μπερδεύεται πετυχημένα με το «Baywatch» και ο έρωτας, σε αρσενική και θηλυκή version, σκορπάει χαμόγελα. (διαβάστε περισσότερα...)

Η ΑΥΓΗ, Μάνια Ζούση: Μια παρέα καλλιτεχνών με σημαντικές σπουδές και χιλιόμετρα στον χώρο της μουσικής και του λυρικού τραγουδιού, πλαισιωμένων από νέους ταλαντούχους ομοτέχνους τους, δημιούργησαν έναν ανεξάρτητο θίασο όπερας, πέρασαν το ποτάμι και τραβώντας δυτικά στάθμευσαν στον Βοτανικό, λίγο μετά τις γραμμές του τρένου, στην οδό Φαλαισίας και στο θέατρο OLVIO. Θέλοντας να κάνουν πρώτα από όλα το κέφι τους, κατέδειξαν επί της ουσίας ότι η όπερα, πρέπει και μπορεί να απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό, που συναντιέται όχι απαραίτητα σε βελούδινα καθίσματα και κόκκινα χαλιά. Και για να συστηθούν σε αυτό το άλλο κοινό, επέλεξαν την κωμική όπερα του Όφενμπαχ «Ωραία Ελένη». (διαβάστε περισσότερα...)

LEFT.gr Άγγελος Καλοδούκας: Ωραία Ελένη, μια απολαυστική οπερέτα. Το στοίχημα της παράστασης ήταν να αναδείξει τη θεατρικότητα της Ωραίας Ελένης χωρίς να επισκιάσει την εμπνευσμένη μουσική του Offenbach. Και το καταφέρνει! Τέσσερις μουσικοί και επτά λυρικοί ερμηνευτές υψηλού επιπέδου, αποδίδουν με εξαιρετικό τρόπο την κωμική όπερα. Πιστέψτε με: πάνω απ’ όλα θα το καταδιασκεδάσετε! (διαβάστε περισσότερα...)

Γιώργος Χριστόπουλος, Newsage.gr: Προλάβετε, δείτε οπερέτα, την Ωραία Ελένη του Jacques Offenbach στο Θέατρο OLVIO στο Γκάζι, σε σκηνοθεσία του Adam Panagiotis κι ελάτε να μου πείτε αν δεν ξεραθείτε στο γέλιο... Αρκεί να είστε παρατηρητικοί να πιάσετε ένα απίθανο και πανέξυπνο χιούμορ, όχι μόνο στα λόγια, αλλά στα πρόσωπα, την κινησιολογία, τις ατάκες! Μπράβο σε όλη την παρέα που το τόλμησε!!!! (διαβάστε περισσότερα...)

Γιάννης Καψάσκης, typosthes.gr: Πιστεύω ότι ακόμα και να διαφωνεί κάποιος, κάτι τέτοιο στην τέχνη είναι απαραίτητο. Έχει σαφώς νόημα, το να γυρίσεις μια παγιωμένη φόρμα ανάποδα, προκειμένου να περάσεις ένα ισχυρότερο μήνυμα. Και αυτό ακριβώς είναι το attitude της ομάδας του OLVIO, που απόψε παρουσιάζουν την «Ωραία Ελένη» του Offenbach στο Θέατρο Αυλαία. Σάτιρα, κωμωδία, μουσική και συνολικά μια εξωφρενική παράσταση όπερας, από μια ταλαντούχα ομάδα που εκμεταλλεύεται ένα από τα πιο εκρηκτικά και αμφιλεγόμενα libretto στην ιστορία της μουσικής. Συνιστάται για στενόμυαλους ασθενείς, με τάσεις αυτοβελτίωσης. (διαβάστε περισσότερα...)

 

Οι θεατές είπαν (Social media reviews):


Despoina Reth
«Η ωραία Ελένη του Όφενμπαχ ήταν πραγματικά ωραία παράσταση και πολύ αστεία... Σκηνοθεσία, κοστούμια, έξυπνα σκηνικά, ηθοποιοί και τραγουδιστές συγχρόνως, με δουλεμένους άψογα τους ρόλους τους, μια παράσταση που τη χαρήκαμε και γελάσαμε αβίαστα χωρίς πρόχειρα τεχνάσματα!!!! Ήταν όλοι τους υπέροχοι και απόλυτα συντονισμένοι με την θεσπέσια μουσική του Όφενμπαχ.»

Aggeliki Tzouganou 
«Παρακολουθώντας την παράσταση "Η ωραία Ελένη", αναρωτήθηκα “που βρίσκομαι”... τόσο υπέροχες φωνές και τόσο αρμονικά δεμένες ,να σε απογειώνουν.Πολύ ευχάριστη παράσταση, φρέσκια, καθόλου βαρετή με στοιχεία που εναλλάσσονται συνέχεια και κρατούν το θεατή. Ηθοποιοί, μουσικοί, σκηνικά,.. εξαιρετικό σύνολο σε έναν ιδιαίτερο και ψαγμένο χώρο.»

K.Δ.  
«Αλμοδοβαρικά χρώματα, σκηνοθετικά και κινησιολογικά ευρηματα, απρόοπτα και φυσικά η μουσική του Offenbach, κανουν μια παράσταση έκπληξη. Μη φοβηθείτε να γελάσετε κι ας είναι... όπερα.»

Ηλίας Μάτσας
Μία εξαιρετική παράσταση, με ωραιότατη μουσική και πολύ ταλαντούχους ηθοποιούς και μουσικούς !!! Μια πραγματικά ευρηματική παράσταση, δοσμένη μέ πολύ χιούμορ, ενάντια στην μιζέρια....!!!

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ
Συγχαρητήρια! Εξαιρετική παράσταση με υπέροχη μουσική, καταπληκτικές φωνές (ιδιαίτερα του Νίκου Στεφάνου) και χιούμορ...
Η καλύτερη πρόταση φέτος για το θεατρικό χειμώνα...


**Μπορείτε κι εσείς να γράψετε τη γνώμη σας για την παράσταση στη σελίδα της ΩΡΑΙΑΣ ΕΛΕΝΗΣ στο Facebook.

*Στο athinorama.gr θα βρείτε την παράσταση στη στήλη ΜΟΥΣΙΚΗ.

Συνεντεύξεις


Φωτογραφίες παράστασης (φωτο: Άγγελος Καλοδούκας)


 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ


Μιχάλης Παπαπέτρου

(ΠΙΑΝΙΣΤΑΣ-ΑΡΧΙΜΟΥΣΙΚΟΣ)

Ο Μιχάλης Παπαπέτρου σπούδασε πιάνο και Ανώτερα Θεωρητικά στο Ελληνικό Ωδείο αποσπώντας Αριστεία και πρώτα Βραβεία, καθώς επίσης αποφοίτησε από το τμήμα Μουσικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Συνέχισε τις σπουδές του στην Ανώτατη Ακαδημία Μουσικής του Freiburg με τους καθηγητές S. Sandmeier και U. Furrer και αποφοίτησε από την Ανώτατη Ακαδημία Μουσικής και Θεάτρου του Μονάχου στην τάξη του B. Weil και K. v. Wildenmann όπου έλαβε το δίπλωμα διεύθυνσης ορχήστρας και κορρεπετισιόν με βαθμό "Άριστα".

Έχει διευθύνει τη Συμφωνική ορχήστρα του Μονάχου, τη Φιλαρμονική Ορχήστρα του Bad-Reichenhall, την ορχήστρα εγχόρδων της Ingolstadt, την ορχήστρα εγχόρδων της Heilbronn, την Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ, την Ορχήστρα των χρωμάτων, κα. Έχει συνεργαστεί με την Βαυαρική Ακαδημία Θεάτρου ως πιανίστας και βοηθός μαέστρου καθώς επίσης προσκλήθηκε από το A. Devantgarde Festival του Μονάχου να προετοιμάσει τις όπερες “Kreatur 3” του P.Koeszeghy και “Das Gesetz” του S. Corbett και σε πρώτη παγκόσμια παρουσίαση. Διακρίθηκε, ανάμεσα σε 217 συμμετέχοντες, στο Διεθνή Διαγωνισμό Δημήτρης Μητρόπουλος για διεύθυνση ορχήστρας, καθώς προκρίθηκε στους 8 καλύτερους του διαγωνισμού. Έχει συνεργαστεί με τη Εθνική Λυρική Σκηνή, την Καμεράτα Ορχήστρα φίλων της μουσικής στη μουσική προετοιμασία των “Alessandro” του G. F. Haendel και “Siroe” του J. A. Hasse στα πλαίσια του Φεστιβάλ Αθηνών, το Ευρωπαϊκό κέντρο Όπερας, το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, κ.α.

Πρόσφατα προετοίμασε την όπερα “Gli amanti mascherati” του Niccoló Piccinni, η οποία ηχογραφήθηκε και παρουσιάστηκε στο Dortmund της Γερμανίας σε παγκόσμια πρώτη.

 

Ελένη Λιώνα

(Mezzo Soprano)

Σπούδασε μουσική στο Νέο Ωδείο Θεσσαλονίκης στην τάξη μονωδίας της Βαρβάρας Τσαμπαλή, απ' όπου πήρε το δίπλωμά της με Άριστα παμψηφεί. Παρακολούθησε σεμινάρια και μαθήματα σημαντικών καλλιτεχνών (Κώστας Πασχάλης, Gabriella Ravazzi, Anna Tomowa-Sindow, Ελένη Καρούσο, Βαρβάρα Γκαβάκου). 

Συνεργάστηκε με την Εθνική Λυρική Σκηνή (Κάρμεν στο ομώνυμο έργο του Μπιζέ, Ιουλιέτα στην όπερα «Παραμύθια του Χόφμαν» του Όφενμπαχ, Λάουρα στην όπερα «Τζιοκόντα» του Πονκιέλλι, Τρίτη Ντάμα στο «Μαγικό Αυλό» του Μότσαρτ, Φιντάλμα στην όπερα «Μυστικός Γάμος» του Τσιμαρόζα, Φρούγκολα στην όπερα «Ο Μανδύας» του Πουτσίνι κ.ά.), με το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στις παραστάσεις: «Γυναίκα δίχως σκιά» και «Ηλέκτρα» του Ρ. Στράους, «Επιστροφή της Ελένης» του Θ. Μικρούτσικου, με το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης στις παραγωγές: «Κάρμεν», «Τραβιάτα», «Ορφέας στον Άδη», «Γάμοι του Φίγκαρο», «Καβαλερία Ρουστικάνα», «Μελωδένια Πολιτεία» κ.ά.

Ερμήνευσε ακόμη με την Όπερα δωματίου Θεσσαλονίκης τον ρολό του Κερουμπίνο στους" Γάμους του Φίγκαρο",την Ερμία στο 'Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας" του Μπρίτεν. Κατά την διάρκεια της καλλιτεχνικής περιόδου 2013-2014 τραγούδησε την Διδώ στην όπερα του Πέρσελ "Διδώ και Αινείας". Συνεργάστηκε με πολλούς σημαντικούς καλλιτέχνες όπως: Αγνή Μπάλτσα, Eva Marton, Δάφνη Ευαγγελάτου, Inga Nielsen, Silvano Carroli κ.ά. Συμμετείχε σε συναυλίες της Κ.Ο.Α., της Κ.Ο.Θ., της Δημοτικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης και της Ορχήστρας των Χρωμάτων. Έδωσε πολλά ρεσιτάλ στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Έλαβε μέρος στις ηχογραφήσεις των οπερατικών έργων: «Δέσπω» και «κυρα-Φροσύνη» του Π. Καρρέρ και «Επιστροφή της Ελένης» του Θάνου Μικρούτσικου.

Διδάσκει Όπερα στο Εθνικό Ωδείο και στο Ωδείο Αναγέννηση.

 

Νίκος Στεφάνου

(ΤΕΝΟΡΟΣ)

Σπούδασε κλασικό τραγούδι δίπλα στον τενόρο Γιώργο Ζερβάνο, αλλά και στο “Εργαστήρι Υποκριτικής για την Όπερα και το Θέατρο”, του σκηνοθέτη Σπύρου Α. Ευαγγελάτου. Η πορεία του στον δρόμο της μουσικής, ξεκίνησε ερμηνεύοντας το έργο "Στην όχθη της καρδιάς μου" για κιθάρα και τενόρο, του συνθέτη Νότη Μαυρουδή.

Στη συνέχεια ερμήνευσε πολλούς πρωταγωνιστικούς ρόλους στην Ε.Λ.Σ., όπως: Μπελμόντε, στην "Απαγωγή απ' το Σεράϊ" του Β. Α. Μότσαρτ, Κόντε Αλμαβίβα, στον "Κουρέα της Σεβίλης" του Τζ. Ροσσίνι, Φεράντο, στο "Ετσι κάνουν όλες" του Β. Α. Μότσαρτ, Αλμπέρτο, στο "Η ευκαιρία κάνει τον κλέφτη" του Τζ. Ροσσίνι, Παολίνο, στον "Μυστικό Γάμο" του Ντ. Τσιμαρόζα, Ντον Ραμίρο, στη "Σταχτοπούτα" του Τζ. Ροσσίνι, Μεγκόνε, στον "Φαρμοκοτρίφτη" του Γ. Χάιντν, ΚοντίνοΜπελφιόρε, στη "Ψευτοπεριβολάρισσα" του Β. Α. Μότσαρτ, Ορόντε, στην "Αλτσίνα" του Γκ. Φ. Χέντελ, Ντον Οττάβιο, στο "Ντον Τζιοβάννι", Ταμίνο στον''Μαγικό Αυλό'' του Β.Α.Μότσαρτ, Nεμορίνο, στο "Ελιξήριο του Έρωτα" του Γκ. Ντονιτσέτι και άλλους.

Επιπλέον, ερμήνευσε όπερες σύγχρονων συνθετών όπως των Χίντεμιθ, Μπλάχερ, Μπάρμπερ και άλλων. Επίσης, ερμήνευσε πολλούς ρόλους στην ελληνική και ξένη οπερέτα, όπως: Αλφρέντο, στη "Νυχτερίδα" του Γ. Στράους, Γκαρντεφέ, στην "Παριζιάνικη ζωή" του Ζ. Όφενμπαχ, Ροσιγιόν, στην "Έύθυμη χήρα" του Φ. Λέχαρ, Γκιγιό, στο "Γάμο μετά Φανών" του Ζ. Όφενμπαχ, Χαρμίδη, στον "Βαφτιστικό" του Θ. Σακελλαρίδη, Πρίγκιπα, στους "Απάχηδες των Αθηνών" του Ν. Χατζηαποστόλου, Τάκη, στο "Κορίτσι της γειτονιάς" του Ν. Χατζηαποστόλου, Αιμίλιος, στη "Χριστίνα" του Θ. Σακελλαρίδη.

Ακόμη, τραγούδησε έργα ελλήνων συνθετών, όπως του Γ. Βώκου, του Μ. Κανά, του Ι. Παπαδάτου, του Μ. Σοφιανοπουλου και άλλων, και ερμήνευσε ρόλους στα μουσικά έργα: "Το ταγκό των σκουπιδιών" του Δ. Μαραγκόπουλου, "Μόμο" του Α. Μπαλτά, “Δάκρυ του Φεγγαριού" του Ν. Ξανθούλη, "Μαέστρο Κονμπραβούρα" του Γ. Δροσίτη, ''Ο Πρίγκιπας λερωνει'' του Ν. Κυπουργού. Τέλος, έχει τραγουδήσει το μέρος του τενόρου σε έργα Θρησκευτικής Μουσικής, όπως : "Ρέκβιεμ" του Β. Α. Μότσαρτ, "Μαγκνίφικατ" του Γ. Σ. Μπαχ, "Στάμπατ Μάτερ" του Λ. Μποκιερίνι. Συμμετείχε σε συναυλίες Λόγιας Μουσικής σε πολλές πόλεις της Ελλάδας και της Κύπρου. Από το 1989 έως σήμερα, είναι μόνιμος συνεργάτης της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.

 

Αντώνης Σιγάλας

(ΤΕΝΟΡΟΣ)

Σπούδασε στο Μαθηματικό τμήμα Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, (Γενική Κατεύθυνση Εφαρμοσμένα Μαθηματικά- Στατιστική), στο Εθνικό Ωδείο Αθηνών (δίπλωμα λυρικού τραγουδιού, Απόφ.2002/γεν. βαθμός άριστα & διάκριση) κι έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο λυρικό τραγούδι Morley College London, 2003-2006.

ΡΕΣΙΤΑΛ-ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ

2006_Ρεσιτάλ στο Φ.Σ. Παρνασσός με την Έφη Δημητρέλου, 1995-2002_Μέλος της Χορωδίας της ΕΡΤ

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ- Masterclass

2006_Ryland Davies Masterclass Athens, 2004_διαγωνισμός του Σ.Η.Μ.Ο. 3o βραβείο, 2002_Accademia Rossiniana – Pesaro, Ιταλία, Christa Ludwig Masterclass – Βέροια, Ελλάδα, Gundula Janowitz Masterclass – Ωδείο Athenaeum, Αθήνα, Ghena Dimitrova Masterclass – Aθήνα, Professor Hoffmann Lied-Oratorio Masterclass – Εθνικό Ωδείο Αθηνών, Hara Savino Masterclass – Εθνικό Ωδείο Αθηνών

 

Παναγιώτης Τερζάκης

(ΜΠΑΣΟΒΑΡΥΤΟΝΟΣ)

Με ένα ευρύ και πολυσυλλεκτικό ρεπερτόριο ο Παναγιώτης Τερζάκης μετρά επίσημα δέκα  χρόνια στον μαγικό κόσμο του τραγουδιού και της μουσικής τραγουδώντας, παίζοντας, δημιουργώντας στην Ελλάδα, την Ευρώπη, την Αμερική και την Κίνα. Το ιδιαίτερο χρώμα και η προσαρμοστικότητα της φωνής του υποστηρίζουν διαφορετικά είδη τραγουδιού στα οποία και βάζει τη δική του σφραγίδα και ερμηνεία-από το κλασσικό και μοντέρνο ρεπερτόριο στα αφροαμερικάνικα σπιρίτσουαλς και τη τζαζ  και από τα Art Songs/Lieder στο δημοτικό τραγούδι και τη φόλκ. Είναι απόφοιτος του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος (B.A in Music), του Αττικού Ωδείου (Δίπλωμα Μονωδίας) και του Longy School of Music της Βοστώνης από το οποίο απέκτησε Master of Music in Vocal Performance ως υπότροφος Fulbright. Δάσκαλοί του οι Δημήτρης Δίωνας-Αρύβας, Μαρία Σκαρλάτου, Robert Honeysucker.

Mέσα από  ατομικά ρεσιτάλ, δρώμενα και θεατρικές παραγωγές  και με σημαντικές συνεργασίες από όλο τον κόσμο έχει παρουσιάσει ποικίλα projects στα αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά, ισπανικά, ρώσικα, γιαπωνέζικα, εβραϊκά και φυσικά στη μητρική του γλώσσα προωθώντας το ελληνικό τραγούδι στο εξωτερικό σε όλο του το φάσμα  παρουσιάζοντας θεματικές παραστάσεις ειδικά προσαρμοσμένες για το κοινό της κάθε χώρας.

'Εχει εμφανιστεί στην Αμερική, την Ευρώπη αλλά και την Κίνα και σε χώρους όπως: όπως Zero Arrow of the American Repertory Theater, Jarvis Theater of Napa (CA), The Pickman Hall, T. Eliot Library (Harvard University), M.I.T Chapel, King's Chapel, The Hellenic Cultural Center of Watertown, The Center For The Arts in Natick, Amazing Things Firehouse of Birmingham, St. Paul Boston's Cathedral, Lowell University, Lowell's Historic National Park, Red Hall Theater (Shanghai), Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, Βουλευτικό Ναυπλίου, Μουσείο Ηρακλειδών, Cafe Αλάβαστρον μεταξύ άλλων, αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές από κοινό και κριτικούς.

Παράλληλα με τους μουσικούς χώρους έχει εμφανιστεί σε δεκάδες εκκλησίες όλων των δογμάτων με κλασσικό, αναγεννησιακό και γκόσπελ ρεπερτόριο. Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Ορθόδοξη Ελληνική Εκκλησία της Νέας Αγγλίας των ΗΠΑ φιλοξενένησε το project "Graecia Magna" μέσα σε ελληνορθόδοξους  ναούς.

Το πρώτο του άλμπουμ με ελληνικά δημοτικά τραγούδια μέσα από ένα νέο αφαιρετικό πρίσμα και τον γενικό τίτλο "Far Away Land" απέσπασε διθυραμβικές κριτικές και συμπεριλήφθηκε στο Top-100 των World Music Charts της εταιρείας διανομής στην Αμερική βάσει πωλήσεων σε ΗΠΑ, Ευρώπη, Ιαπωνία και Αυστραλία.Τον Φεβρουάριο του 2012 κυκλοφόρησε ψηφιακά διεθνώς το  αγγλόφωνο EP "FREE", ένα Avant Americana fusion και περιλαμβάνει νέες εκτελέσεις τριών  τραγουδιών των Sam Cooke, John Denver και Trent Reznor- για πρώτη φορά από Έλληνα τραγουδιστή καθώς και μία νέα σύνθεση του Παναγιώτη.

O Παναγιώτης παράλληλα γράφει μουσική και τραγουδά για θεατρικές παραστάσεις ενώ εργάζεται ως εκπαιδευτής-σύμβουλος φωνής.

www.panayotisterzakis.com

 

Παναγιώτης Αδάμ

(ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ)

Σπούδασε σχέδιο στη σχολή του Θ. Παπιώτη, σκηνογραφία στη σχολή Ι.Α.S, Πιάνο στο Εθνικό Ωδείο και κατόπιν μαθήτευσε και δούλεψε δίπλα στη γλύπτρια Τίνα Παραλή, ειδικευόμενος στη γλυπτική θεάτρου.

Το 1994 φοιτά στη σχολή του «Θεάτρου Τέχνης» Καρόλου Κούν. Έχει πάρει μέρος στις παραστάσεις: Ευριπίδη «Άλκηστις» (Χορός), Ιονέσκο «Το Παιχνίδι της Σφαγής» (Ζυλ) σκην. Γ. Λαζάνη, M. Γκάτσο «Ένα Καπέλο Γεμάτο Βροχή» (Τζόνι), Μ Κορρέ «Ο Μίδας έχει αυτιά γαϊδάρου» (Λάκης), Αριστοφάνη «Αχαρνείς» (Ευριπίδης, Χορός) σκην. Α. Μιχόπουλου, Αισχύλου «Προμηθέας Δεσμώτης» (Κράτος) σκην. Χ. Καλαβρούζος.

Συμμετείχε επίσης στην μικρού μήκους ταινία «Πάμε Πάλι» (σκηνικά - κοστούμια) σε σκηνοθεσία Δ. Γιαμλόγλου. Ως γλύπτης δούλεψε με τους σκηνογράφους: Γ. Ζιάκα, Γ. Πάτσα, Α. Δαγκλίδη, Ε. Νάθενα, Λ. Πεζανού, Α. Βέττα και με το ζωγράφο Α. Φασιανό.

Σκηνοθέτησε τις παραστάσεις

Ξ. Καλογεροπούλου «Ελίζα» (Δημοτικό Θέατρο Συκεών), «Ο Χιονάνθρωπος των Χριστουγέννων» , «Μότσαρτ. Τα πρώτα χρόνια», «Η πιο παράξενη ιστορία που έχω ακούσει», «Αφιέρωμα στον Οδυσσέα Ελύτη» 2004 – 2011 (Δημοτικό Ωδείο Λαμίας σε συνεργασία με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ρούμελης), G.Puccini «Madama Butterfly» 2006 (σε συνεργασία με τον Π. Παπαγεωργόπουλο, Θίασος Κώδικας), «Μύθοι και Παρα-μύθοι» 2008 (ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ρούμελης), Φ.Γκ.Λόρκα «Οι Φασουλήδες με το Ρόπαλο» 2008 (ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ρούμελης), Ρομπέρ Τομά «Η Παγίδα» 2009 (ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ρούμελης), «Γυάλινα Πηγάδια» 2010 performance installation (Θεατρική Σκηνή Α. Αντωνίου, Βενιζέλειο Ωδείο Χανίων), «Μετά από όνειρο» 2013 σκηνική σύνθεση πάνω στη δημοτική ποίηση (θέατρο OLVIO ), HenryPurcell «DidoAndAeneas» 2014 (15ο Διεθνές Σεμινάριο Μουσικής Κοζάνης, VAULTTheatrePlus).

 

Νατάσα Παπαμιχαήλ

(ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΣ)

Αποφοίτησε από το «The Arts Educational School» (dance department) του Λονδίνου. Είναι ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Thearto» και μέλος της χοροθεατρικής ανοικτής καλλιτεχνικής κοινότητας NorForSale Open Art Community. Έχει χορογραφήσει τις παραστάσεις «Barcode… maybe not», «Θεατές» και «Ερημος».

Ως χορεύτρια έχει συνεργαστεί με τις ομάδες: “Airesis Dance Company” του Γιάνννη Μπαγουρδή, «Paracoon Dance Company», «Χοροθέατρο Ροές» της Σοφίας Σπυράτου, “X-Art” της Κατερίνας Ανδριοπούλου, “Αλλού, εδώ, παντού” της Πατρίτσιας Λάζου, “Αέναον Χοροθέατρο” του Daniel Lommel, «syndram» της Χρυσηίδας Λιατζιβίρη, κ.α. Επίσης, είχε την κινησιολογική επιμέλεια σε θεατρικές παραστάσεις σε συνεργασία με σκηνοθέτες όπως, Παναγιώτης Αδάμ, Πάνος Κορώνης, Ασπα Τομπούλη, κα. Επιπλέον, συμμετείχε σε μουσικές παραστάσεις με τους Διονύση Σαββόπουλο, Νίκο Παπάζογλου, Αλέξανδρο Μούζα κ.α.

Διδάσκει σύγχρονο χορό σε παιδιά και ενήλικες.

 

Tιμολέων Σιρλαντζής

(ΜΠΑΣΟΒΑΡΥΤΟΝΟΣ)

Σπούδασε μονωδία με καθηγήτρια την κ. Χαρούλα Γκλαβοπούλου, ενώ παράλληλα σπούδασε ανώτερα θεωρητικά, πιάνο και βιολί. Είναι απόφοιτος της Παιδαγωγικής Ακαδημίας.

Έχει συμμετάσχει σε πολλές συναυλίες κλασικού και έντεχνου τραγουδιού, με μια ιδιαίτερη στιγμή το 2012 όπου συνεργάστηκε ως σολίστ με τη συμφωνική ορχήστρα και την χορωδία του Μουσικού Σχολείου Σερρών στην παράσταση ''Όρνιθες'' του Αριστοφάνη σε μουσική Μάνου Χατζιδάκι. Ο πρώτος του ρόλος ήταν ως Αινείας στην Μπαρόκ όπερα ''Διδώ και Αινείας'' του Η. Purcell, σε σκηνοθεσία του William Dwight Coleman.

Εργάζεται ως Μαέστρος στη Φιλαρμονική Ορχήστρα Ροδολίβους του Δήμου Αμφίπολης στις Σέρρες.

 

Μιχάλης Αγγελιδάκης

(ΤΕΝΟΡΟΣ)

Ξεκίνησε τις σπουδές του στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης στο τμήμα μονωδίας και έπειτα συνέχισε και ολοκλήρωσε τις σπουδές του στην Αθήνα στο ωδείο ‘’Αθηνά’’ στην τάξη της υψίφωνου Βαρβάρας Γκαβάκου (2010 Δίπλωμα Μονωδίας, με βαθμό Άριστα).

Στη συνέχεια μελέτησε με την υψίφωνο Μαρίνα Βουλογιάννη. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με τους Κώστα Πασχάλη, Μαρίνα Βουλογιάνη, κ.α.

Συμμετείχε σε παραγωγές του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης ως χορωδός σε όπερες όπως ‘’Madame Butterfly’’ G. Puccini (2003) ,’’Lucia di Lamermoor ‘’ G.Donizetti (2004) με σκηνοθέτι την Renata Scotto,’’Cavalleria Rusticana ‘’P.Mascagni(2003),’’Il Trovatore’’ G.Verdi (2005) κ.α.,σε ορατόρια όπως το Requiem του W.A.Mozart και H.Berlioz, ‘’Οι Εποχές’’ του J.Haydn (2003),στο έργο του Μ.Θεοδωράκη ‘’Ζορμπάς’’ και σε διάφορους άλλους χώρους σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Ως σολίστας έχει εμφανιστεί σε διάφορους πολιτιστικούς χώρους σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Δράμα (Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών).

 

Βάλια Συριοπούλου

(ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΟΣ)

Εχει εργαστεί ως σκηνογράφος και ενδυματολόγος: 2005-2006: "Γεια σου και.. αντίο" σε σκην. Γ. Κωνσταντίνου / θ. Ακάδημος, 2005-2006: "Ως την άκρη του ονείρου" σε σκηνοθεσία Χ. Ρώμα - Κ. Σταμουλάκη - θίασος Avanti / θ. Περοκέ 2005: "Marlene" σε σκηνοθεσία Razvan Mazilu / θ Δήλος - υπόγειο θ.Τέχνης.

Εχει συνεργαστεί με τον Παναγιώτη Αδάμ στις παραστάσεις: "Οι φασουλήδες με το ρόπαλο" του F. G. Lorca - ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Ρούμελης (2008), "Η πιο παράξενη ιστορία που έχω ακούσει" - Δημ. Ωδείο Λαμίας (2007), "Mozart, τα πρώτα χρόνια" - Δημ. Ωδείο Λαμίας (2006).

Συνεργάστηκε με τον Γιώργο Ασημακόπουλο (1999-2000 & 2007-2008) σε περισσότερες απο 10 παραστάσεις, και στη συνέχεια με τον Γιάννη Μετζικώφ (2002-2004) στις παραστάσεις: "ΠΛΟΥΤΟΣ" (αρχ. θ. Επιδαύρου, σε σκηνοθεσία Ν. Μαστοράκη) ,"ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΖΕΥΓΑΡΙ" (θ. Βασιλάκου, σε σκηνοθεσία Γ. Μιχαλακόπουλου), "ΘΕΣΜΟΦΟΡΙΑΖΟΥΣΕΣ" (αρχ. θ.. Επιδαύρου, σε σκηνοθεσία Κ. Τσιάνου), "ΜΑΡΑΘΩΝ - ΣΑΛΑΜΙΣ" {σε παγκόσμια πρώτη, από την ΕΛΣ, σε σκηνοθεσία Ισίδ. Σιδέρη).

Εχει διδάξει ως καθηγήτρια ελευθέρου σχεδίου στο ΟΕΕΚ Χαϊδαρίου, ως καθηγήτρια Ενδυματολογίας στα ΙΕΚ ΑΚΜΗ, ως καθηγήτρια Σκηνογραφίας - Ενδυματολογίας στη Δραματική Σχολή της Δήμητρας Χατούπη "Δήλος".

Συμμετείχε, με το έργο - εγκατάσταση «ΕΛΙΑ», μαζί με άλλους 80 Έλληνες καλλιτέχνες, στην έκθεση "ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΔΡΑΣΗ", που διοργάνωσε το Υ.ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ. στη Βίλα Καζούλη (Δεκ.'08 - Ιαν. '09). Έχει επιμεληθεί τα κοστούμια των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας 2004, για την προβολή της χώρας μας στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου 2008 (Νοε. 2007).

Έχει επιμεληθεί την έκθεση "ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ ΑΓΡΙΑΣ ΦΥΣΗΣ" των εκδόσεων Polaris, του παγκόσμιου ετήσιου διαγωνισμού που διοργανώνει το περιοδικό Wildlife Magazine του BBC και το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Λονδίνου (Στοά Σπύρου Μίλιου - CITY LINK / Μάιος 2008 / Απρ. - Μάιος 2007).

Εκτέλεση παραγωγής του "ATHENS SYSTEM, 16-20/5/2007" (Ένα σύστημα του ελληνικού θεάτρου σε συνεργασία με το εξωτερικό) - (Διοργάνωση ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού).

Οργάνωση και εκτέλεση παραγωγής της θεατρικής παράστασης  "ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΟΙ" του Διονυσίου Σολωμού, της ομάδας Omicron 2, σε σκηνοθεσία Σταύρου Τσακίρη που παρουσιάστηκε στη ΡΩΜΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ στις 26-5-2007 για το «έτος Σολωμού».

 

Στυλιανός Κέλερης

(ΗΘΟΠΟΙΟΣ)

Σπούδασε στη Δραματική Σχολή Βεάκη την περίοδο 1997-1999.

Έχει κάνει φωνητική και κλασικό τραγούδι με την Ελένη Λιώνα, την Ινές Ζήκου και τον Αντ.Τέμπα, Comedia del’ Arte με την Α.Κεφαλά, θεατρική κίνηση και χορό με την Έρση Πήττα, τζαζ με την Σ. Τριάνδου, λάτιν & rock’n’roll με τον Μ. Μαραγκό και κλακέτες με την Σ. Τριάνδου.

 

Χρύσα Γρένδα

(ΠΙΑΝΟ)

Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Σε ηλικία 5 ετών πήρε τα πρώτα μαθήματα πιάνου στο Δημοτικό Ωδείο Αλεξανδρούπολης, όπου αργότερα ξεκίνησε τις σπουδές της και στα ανώτερα θεωρητικά. Ολοκλήρωσε τις μουσικές σπουδές της στη Θεσσαλονίκη με το δίπλωμα πιάνου (Άριστα παμψηφεί και πρώτο βραβείο) και το δίπλωμα σύνθεσης (Άριστα παμψηφεί).Μετά από πενταετή κύκλο σπουδών αποφοίτησε το 2000 από την τάξη πιάνου του Prof. J. Schroeder της Ανώτατης Μουσικής Ακαδημίας «Hanns Eisler» Βερολίνου. Το 1996 κέρδισε το 2ο βραβείο ερμηνείας στο διαγωνισμό «Hanns Eisler» για σύνθεση και ερμηνεία σύγχρονης μουσικής.

Ως συνθέτις συμμετείχε με έργα της σε συναυλίες του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και της Κρατικής Όπερας Βερολίνου, ενώ ως πιανίστα συνεργάζεται με μουσικούς από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Έχει εμφανιστεί σε συναυλίες μουσικής δωματίου στην Ελλάδα, Ελβετία, Ισπανία, Γαλλία, Αγγλία και Σουηδία, σε σημαντικές αίθουσες όπως: Cite de la musique Paris, Barbican Center London, Sage Gateshead Newcastle, Town Hall Birmingham. Διδάσκει πιάνο και ανώτερα θεωρητικά ενώ από το 2007 μέχρι το 2011 ήταν διδάσκουσα του Τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Συνεργάζεται ως συνοδός πιανίστα με τη Θερινή Μουσική Ακαδημία στην Κέρκυρα, τη Μουσική Εβδομάδα Λευκάδας (μουσική προετοιμασία στο Studio όπερας) και το φεστιβάλ Ticino Musica στην Eλβετία.

Είναι απόφοιτος του τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου.

 

Περικής Δ.Τιμπλαλέξης

(ΒΙΟΛΙ)

Άρχισε μαθήματα βιολιού σε ηλικία 7 ετών στο Δημοτικό Ωδείο Λαμίας (Δ.Ω.Λ.) με τον καθηγητή Σταλήμερο Γεώργιο και συνέχισε από το 1995 και μετά με τον καθηγητή Σεστάνη Φρανς με τον οποίον και στις 31/06/2002 πήρε Δίπλωμα Βιολιού με βαθμό “ΑΡΙΣΤΑ ΠΑΜΨΗΦΕΙ και 2ο Ειδικό Βραβείο”.

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με τους Γιώργο Χατζηνίκο, Pedro Cortinas, Stefano Vegnareli, Martin Kosh κ.α. και Master Courses στη Μουσική Ακαδημία του Saluzzo στην Ιταλία. Έχει συνεργαστεί με μαέστρους όπως οι Peter Lukas Graf, Renato Serio, Marcello Rota, Antonio Cipriani, Zbigniew Preisner, Giulio Svegliado, Αλέξανδρος Μυράτ, Ηλίας Ερζένη, Συμεών Κόγκαν και Αλέξανδρος Αγραφιώτης. Τον Απρίλιο του 2002 διακρίθηκε στον διαγωνισμό εγχόρδων του πανελλήνιου πνευματικού κέντρου ‘Ο ΦΙΛΩΝ’.

Έχει συμπράξει με την Ορχήστρα του Μουσικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με την Ορχήστρα Εγχόρδων της Μουσικής Ακαδημίας του Σαλούτσο (Scuola di Alto Perfezionamento Musicale di Saluzzo), την Orchestra Classica Italiana και έχει περιοδεύσει στην Ιταλία με τη Διεθνή Ορχήστρα Ιταλίας (Orchestra Internazionale d`Italia). Είναι μέλος της Συμφωνικής Ορχήστρας του Δ.Ω.Λ. με την οποία έχει συμπράξει ως σολίστ πολλές φορές, με σημαντικότερη εξ αυτών τον Μάιο του 1998 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Από το 2003 είναι μέλος και από το 2009 Α’ Κορυφαίος της Συμφωνικής Ορχήστρας του Βόλου, με την οποία ως σολίστ έχει ερμηνεύσει το “Moz-Art á la Haydn” του A. Schnittke, ενώ έχει διδάξει ως Καθηγητής Βιολιού στο στο Δημοτικό Ωδείο Βόλου, στο Δημοτικό Ωδείο Λαμίας, στο Εθνικό Ωδείο και στο Μουσικό Σχολείο Λαμίας. Συμμετέχει σε σύνολα Μουσικής Δωματίου και είναι ιδρυτικό μέλος των Cantus Ethnic Music Band και Cherry Trio, δύο μουσικών σχημάτων κλασικής, tango, world, latin και Ελληνικής έντεχνης μουσικής. Έχει βρεθεί επί σκηνής με τους Vanessa Mae, Zbigniew Preisner, Teresa Salgueiro, Solomon "The King" Burke, Μαρία Φαραντούρη, Γιώργο Νταλάρα, Μανώλη Λιδάκη, Δήμητρα Γαλάνη, Άλκηστη Πρωτοψάλτη, Γλυκερία, Παναγιώτη Τερζάκη, Monifa Harris κ.α.

Με τον βαρύτονο Παναγιώτη Τερζάκη ηχογράφησαν τον Φεβρουάριο του 2012 το αγγλόφωνο EP "FREE", ένα Avant Americana fusion που κυκλοφόρησε σε 7 χώρες.

 

Καίτη Πάντζαρη

(ΤΣΕΛΟ)

Απόφοιτος του Ελληνικού Ωδείου στο βιολοντσέλο και απόφοιτος Μονωδίας του Απολλώνειου Ωδείου Αθήνας.

Το 2005 συμμετείχε στη Biennale νέων καλλιτεχνών στη Νάπολι. Επί σειρά ετών συνεργάστηκε με την Εθνική Λυρική Σκηνή ως τσελίστα και μονωδός, ενώ παράλληλα είχε σημαντικές συνεργασίες με την Ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, τον Jean Michele Zarre στο Ηρώδειο καθώς και με τους Γιώργο Χατζηνάσιο, Γιώργο Κατσαρό, Σταμάτη Σπανουδάκη, κ.α.

Εχει κάνει σημαντικές εμφανίσεις ως jazz τραγουδίστρια, ενώ από το 2011 είναι μέλος του συγκροτήματος Empty Frame.

Διδάσκει μουσική δωματίου και βιολοντσέλο.

 

Μαρία Παχνιστή

(ΦΛΑΟΥΤΟ)

Πήρε το δίπλωμά της από το Ωδείο Ορφείο Αθηνών (2004, τάξη Πλαγιαύλου Δημήτρη Φωτόπουλου), παρακολούθησε κατόπιν μαθήματα με τον φλαουτίστα Παναγιώτη Δράκο (Α’ΚΟΑ), ενώ παράλληλα συμμετείχε ως ενεργό μέλος σε πολλά σεμινάρια και masterclass με διακεκριμένους σολίστ (L.Kovacs, J.Cl.Gerard, Ph. Pierlot, P.Ed.Davies, L.Ruoho, K.Zenz, R.Davis, I.Matuz, P.-L.Graf, P.Morris, Chr.Fassbender, Th.Robertello, Carlo Jans, J.-M. Tanguy κ.ά.).

Υπήρξε συνεργάτης του συνθέτη Νίκου Μαμαγκάκη (2008-2013), συμμετείχε σε παραγωγές της ΕΛΣ (‘Μποέμ’, 2007-2010) και της ΑΣΟΝ κι έχει εμφανιστεί με διάφορα μουσικά σχήματα σε μουσικές σκηνές και συναυλιακούς χώρους στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις.

Έχει εργαστεί σε ωδεία και μουσικά σχολεία. Μεταπτυχιακή φοιτήτρια Μουσικολογίας στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο, είναι απόφοιτος των τμημάτων Μουσικών Σπουδών (2013) και Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής, Ψυχολογίας (2004) του Πανεπιστημίου Αθηνών.

 

 



© 2010-2015_4D_ΘΕΑΤΡΟ OLVIO